KLUCZ DO SUKCESU – DBANIE O RELACJE W ZESPOLE

KLUCZ DO SUKCESU – DBANIE O RELACJE W ZESPOLE

Zaczynając nowy biznes często zmagamy się z przekonaniami, które mogą nas ograniczać. Dbamy o zasady i procedury, ale zapominamy o najważniejszym – relacjach w zespole. Nad tą dziedziną trzeba pracować od początku do końca.
Zespół jest jak załoga statku, gdzie tylko dzięki współpracy wielu osób na różnych stanowiskach można dopłynąć do celu.
W artykule “Kiedy zespół rozwija żagle firmowego statku?”, napisanym dla “Relacje. Magazyn Firm Rodzinnych Wrzesień 2021”, przekazuję wskazówki, jak pozbyć się 3 zachowań, które nazwałam kotwicami – nie bez powodu!

Nie pozwól, żeby pociągnęły Cię na dno. Pozbądź się ich, a twój zespół rozwinie żagle!

7 ZASAD LIDERA

7 ZASAD LIDERA

Jak zostać dobrym liderem? Kieruj się tymi zasadami, a na pewno twoja współpraca z zespołem zacznie przynosić korzyści – zarówno biznesowe, jak i personalne!

ZMIANA MOTYWACJI ZESPOŁU – ZMIANA NA LEPSZE

ZMIANA MOTYWACJI ZESPOŁU – ZMIANA NA LEPSZE

Prowadząc biznes jedną z najważniejszych rzeczy do ustalenia jest system wynagrodzeń. Czy każdy pracownik powienien dostawać stałą pensję? Czy najlepsi powinni dostać premię?